zaterdag 10 april 2010

PR Actie: Release van Kledinglijn Folter in Nederland een succes

Gisteravond vond de Nederlandse release van de Amerikaanse kledinglijn Folter plaats in Club NL. Ter introductie van dit kledingmerk in Nederland en de distributie door webshop lamor.nl werd er een catwalk georganiseerd. Deze vond zowel in Real Life alsmede Second Life plaats.

Met Johnny de Mol achter de DJ booth werd er op de catwalk 24 setjes van het merk Folter geshowd. In plaats van een rode loper werd er gekozen voor op de bar te lopen. Door middel van een groot scherm werden er beelden getoond van de SecondLife show die op hetzelfde moment plaatsvond met dezelfde kostuums en modellen in dezelfde locatie. Deze Second Life show werd georganiseerd en gebouwd door Ewing Fashion Agency in samenwerking met DX Exchange.

Folter is een niet te missen merk. Het is in 2005 in Los Angeles ontstaan vanuit de streetwear scene, en heeft de hele scene sindsdien flink opgeschud door elegantie en vrouwelijkheid toe te voegen aan die van oudsher vooral stoere kleding. Het handelsmerk van Folter is het corset t-shirt. Een t-shirt dat Victoriaanse elegantie combineert met 21e eeuws gemak.

Foto: Attema Photography www.attemaphotography.com

Geen opmerkingen: