dinsdag 15 maart 2011

Wat JenJenPR voor je doet:

Identiteit:

Een imago kan deels zelf opgebouwd worden, maar een groot en belangerijk deel wordt bepaald door de visie van de doelgroep. Deze laat zich tegenwoordig niets meer wijsmaken. Voor het waarborgen van de gewenste identiteit is het uitdragen van de juiste en kloppende mediaboodschap fundamenteel. Hier komt PR en daarmee JenJenPR om de hoek kijken. Op een zeer eigen, heldere wijze draagt JenJenPR bij aan marktingcampagnes met het verwezenlijken van free publicity.

Media:

De media is nieuwsgierig naar wat er gebeurt, maar gaat uit van wat ze weet en baseert hier op haar boodschap. Deze boodschap moet kloppen, maar wie is daar verantwoordelijk voor? En hoe weet de pers exact wat u doet of wie u bent? Neem niet het risico op het missen van PR en laat JenJenPR voor u informeren, de gewenste boodschap communiceren en bijdragen aan het managen van de gewenste identiteit.

Integratie met marketing:

JenJenPR richt zich, naast het vaststellen van de boodschap en de vertaling naar de juiste media (kanalen), ook op de marketingbehoeften van de opdrachtgever omdat juist de praktijk leert dat de integratie tussen Marketing en PR zorgt voor de juiste communicatie en interactie met de doelgroep.

Neem contact op met JenJenPR voor meer informatie!

Geen opmerkingen: